SAMAVi

Information  Technology

Information  Technology

SAMAVi
▼ ‌‌ آخـرین نسـخه نرم‌افـزارهای مفـید و رایـگان
Download Free Software for Windows with 1-Click




Google


جستجو در کل اینترنت
در این سایت






Your  Information






Translation
! For Download Use The Original IP and Language







 SAMAVi Safe Web 
 SAMAVi.info %100 Safe Site







 SAMAVi QR_Code







 SAMAVi SPACEIRAN 







 

پاکسازی کامپیوتر از انواع ویروس و بدافزار 

 

 

Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار بسیار قدرتمند و رایگانی است که توسط آزمایشگاه کسپراسکای تولید شده است و به شما امکان حذف ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها، جاسوس‌افزارها، باج‌افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، انواع روت‌کیت‌ها و نرم افزارهای مخرب دیگر را با یک کلیک می‌دهد.

هدف کسپراسکای در این پروژه ساخت ابزاری رایگان و با کاربری و قدرت بالا بوده که بتواند بی وقفه و به راحتی در هر سیستمی اجرا شود حتی در سیستم های ویروسی که به علت ویروسی بودن اجازه نصب آنتی ویروس به آنها داده نمی‌شود و پس از اجرا نیز به لطف بیس قدرتمند این کمپانی و با سرعت اسکن بسیار بالا توانایی از بین بردن انواع ویروس‌ها، ابزارهای جاسوسی، روت‌کیت‌ها، کیلاگرها، تروجان‌ها و ... را دارد .

 

این نرم افزار از الگوریتم‌های منحصر بفرد و قدرتمندی برای تشخیص ویروس‌ها و بدافزارها استفاده می کند. این الگوریتم ها شامل اسکنر کاملا کاربردی آنتی ویروس، تکنولوژی های توسعه یافته برای تشخیص آسیب پذیری نرم افزارهای نصب شده و آسیب پذیری سیستم عامل و یک تکنولوژی برای اجرای اسکریپت ها برای حذف ویروس های پیچیده می باشد.

همان طور که می دانید اصلا مهم نیست که تا چه اندازه در استفاده از کامپیوتر دقت کنید، چون کامپیوترها همیشه در معرض تهدیدات آنلاین و حملات برنامه‌های مخرب هستند، بنابراین نباید اهمیت‌داشتن یک آنتی‌ویروس قوی را دست‌کم گرفت. با این حال وقتی در اثر کم توجهی شما، کامپیوتر به ویروس‌ها و بدافزارها آلوده شد، با این نرم‌افزار رایگان و فوق‌العاده‌ می‌توانید برای از بین بردن ویروس‌ها و برنامه های مخرب، استفاده کنید. شما می توانید این برنامه را بر روی کامپیوترهای آلوده، حتی در حالت Safe Mode یا BOOT اجرا نمائید.

قابلیت های نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool :


- شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب و توانایی برای حذف آن ها
- حذف خودکار و دستی انواع برنامه های مخرب
- محیطی کاربر پسند و بسیار راحت
- کاملا رایگان و قابل آپدیت
- توانایی نصب روی سیستم های آلوده با الگوریتمی خاص
- استفاده از الگو برای شناسایی ویروس ها و کرم های اینترنتی
- قابلیت نصب بر روی سیستم های آلوده، در حالت Safe Mode یا BOOT
- سازگاری با سایر نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم و استفاده اندک از منابع سیستمی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

 

No matter how carefully one uses the computer, they are still exposed to online threats and malware attacks, so the importance of having a correctly-configured antivirus solution should not be underestimated. However, in case the infection has already reached the PC and the security software has been neutralized, there is one more tool that can be tested : Kaspersky Virus Removal Tool.

In most cases, when the virus is already on the target PC, there is nothing much one can do because the malware typically does not allow users to install or update any antivirus software. Kaspersky’s tool on the other hand has taken some protective measures: it can be installed on infected computers, even in Safe Mode, and it can automatically remove viruses, Trojans, rootkits, adware or spyware.

More info (open/close)
 

 

 

 

 

 

 

 

       ...Daily Update

 

 
 

 دانلود  آخرین نسخه  Kaspersky Virus Removel Tool

    for  Windows 7 - 8.1 - 10 - 11

 
 
SAMAVi  ©