SAMAVi

Information  Technology

Information  Technology

SAMAVi
▼ ‌‌ آخـرین نسـخه نرم‌افـزارهای مفـید و رایـگان
Download Free Software for Windows with 1-Click




Google


جستجو در کل اینترنت
در این سایت






Your  Information






Translation
! For Download Use The Original IP and Language







 SAMAVi Safe Web 
 SAMAVi.info %100 Safe Site







 SAMAVi QR_Code







 SAMAVi SPACEIRAN 







 

نرم افزار C-Free ، نرم افزاری محبوب برای برنامه نویسان، اساتید و دانشجویان است که دارای یک محیط برنامه نویسی کم حجم و سبک، زیبا و قدرتمند تحت ویندوز میباشد و برای کسانی که دوست دارند کار برنامه نویسی را با زبان های C و ++C (سی و سی‌پلاس‌پلاس) در محیط کنسولی شروع کنند، آسان و جذاب می باشد و بهمین دلیل امروزه تمامی دانشگاه‌ها و آموزشکده‌ها از این نرم‌افزار برای آموزش و برنامه نویسی ++C و C  استفاده میکنند.

 

 

این نرم افزار برنامه نویسی؛ حرفه ای، جامع و قابل اعتماد، محیطی جذاب و کاربر پسندی به همراه امکانات بی نظیر و عالی را در اختیار توسعه دهندگان این دو زبان قرار میدهد که لذت برنامه نویسی در ++C و C را چند برابر می کند. برنامه نویسان به کمک C-Free به راحتی می توانند به ساخت، ویرایش، اجرا و اشکال زدایی برنامه های خود، بدون هیچ پیچیدگی و سردرگمی بپردازند.

 

 

از آنجایی که C-Free از کامپایلر های مختلفی از قبیل :

Cygwin , Digital Mars C/C++ , Ch Interpreter and Borland C++ Compiler پشتیبانی می کند، می توان از آن در C++ / C و هر فرآیند برنامه نویسی دیگر استفاده کرد. پنجره اصلی نرم افزار C-Free کاربر پسند بوده و تقریبا شامل تمامی دستوراتی است که یک توسعه دهنده می تواند از آن استفاده کند، منوهای برنامه نیز به خوبی سازمان یافته و نوارهای ابزار تقسیم شده است.

 

.

هنگامی که می خواهید یک پروژه جدید را ایجاد کنید، به راحتی می توانید به منوی Project و گزینه های مورد نیاز و مناسب، به صورت سریع دسترسی داشته باشید. صرف نظر از نوع پروژه، تنظیماتی که در ابتدای کار انجام خواهید داد، پروژه شما در طول تمامی مراحل، از آن تنظیمات پیروی خواهد کرد.

 

به طور کلی، نرم افزار C-Free برنامه کاربردی و مفیدی برای برنامه نویسی است که از کامپایلر های متعدد نیز پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند پروژه های خود را بی درد سر ایجاد نمائید.

 

 

 

 

 

C-Free is a professional C/C++ integrated development environment (IDE) that support multi-compilers. Use of this software, user can edit, build, run and debug programs. With C/C++ source parser included, although C-Free is a lightweight C/C++ development tool, it has powerful features to let you make use of it in your project.

 

 

 

امکانات نرم افزار  C-Free Full Professional  :

– برنامه نویسی آسان با دو زبان C و ++C

– محیط کار ساده، جذاب و قدرتمند

– دارای پلاگین‌های کاربردی و مورد نیاز

– نمایش دقیق اشکال و خطای برنامه نوشته شده

– سرعت بالای کامپایلر

– اجرا در تمامی نسخه های ویندوز 

...و قابلیت‌های برتر دیگر

 

 

 

 

شما برنامه‌نویسان، اساتید و دانشجویان گرامی میتوانید نسخه کامل این نرم‌افزار را در 2 ساختار  نصبی  و  قابل‌حمل  بصورت رایگان دریافت نمائید...

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود  نسخه نصبی نرم افزار

   ( Setup )

( 15 مگابایت )

 

 

   Password  :  www.samavi.info 

 

 

دانلود  نسخه بدون نیاز به نصب

   Portable )

( 27 مگابایت )