SAMAVi

Information  Technology

Information  Technology

SAMAVi
▼ ‌‌ آخـرین نسـخه نرم‌افـزارهای مفـید و رایـگان
Download Free Software for Windows with 1-Click




Google


جستجو در کل اینترنت
در این سایت






Your  Information






Translation
! For Download Use The Original IP and Language







 SAMAVi Safe Web 
 SAMAVi.info %100 Safe Site







 SAMAVi QR_Code







 SAMAVi SPACEIRAN 







 

آیا تا به حال پیش آمده که یک آگهی به مدت یک هفته شما را اذیت کند و هر صفحه‌ای که می‌روید شما را تعقیب کند؟ ابزار جدیدی به صورت آزمایشی بر روی فایرفاکس قرار گرفته است که کمک می‌کند این مزاحمت‌های اینترنتی را بلاک کنید.

 

موزیلا قصد دارد یک مرورگر کاملا شخصی بسازد؛

این شرکت به پیشرفت‌هایی دست یافته است که می‌تواند مرورگر شخصی طراحی کند که وب سایت‌هایی که توسط شخص سوم مرورگرهای کاربران را ردیابی می‌کند، بلاک کند. بیشتر مرورگرهای بزرگ که فایرفاکس نیز شامل آن می‌شود، گزینه‌ی “Do Not Track” را دارند که خیلی به آن اهمیت داده نمی‌شود.

 

این ابزار آزمایشی جوری طراحی شده است که نفر سوم را در مرورگر شما بلاک می‌کند. این فرد سوم بیشتر شبکه‌های تبلیغاتی و یا شرکت‌های تجزیه و تحلیل هستند که از طریق مرورگرها کاربران را پیدا می‌کنند.

 

این ابزار بر روی ویندوز، مک و لینوکس و Firefox Aurora بر روی اندروید قابل استفاده است.

 

این ابزار هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است و ممکن است در آینده در نسخه‌ی اصلی فایرفاکس قرار بگیرد.

 

 

موزیلا می‌گوید این ابزار ممکن است باعث شود یک سری وب سایت‌ها بالا نیایند. کاربران می‌توانند در هر زمان هر وب سایتی را که می‌خواهند آنلاک کنند.

 

پیشرفت و پیشبرد این ابزار می‌تواند در تشخیص افزونه‌های ناامن مرورگرها که می‌توانند بدافزار نصب کنند و یا اطلاعات کاربران را جمع آوری کنند، بهتر عمل کند.

 

موزیلا در پست وبلاگ خود نوشته است: ما با توسعه دهندگان وب  همکاری کردیم و یک فرآیندی را درست کردیم که افزونه‌های نصب شده بر روی فایرفاکس را تایید کند و راهکاری را توسعه دادیم که به شما تضمین دهد این افزونه‌ها مجاز هستند یا خیر...

 

این روزها آمار افزونه‌های مخرب و آزار دهنده به حدی زیاد شده است که شرکت‌های تولید کننده‌ی نرم افزارهای بلاک کننده‌ی افزونه‌ها به سودهای آنچنانی دست یافته‌اند.

 
 
 
 
 

Download  Firefox 

 
 
 

دانلود آخرین نسخه انگلیسی مرورگر Firefox

  English

( 45 مگابایت )

 

 

دانلود آخرین نسخه  فارسی  مرورگر Firefox

  Persian

( 45 مگابایت )

 

 

 

 

Get Firefox for  Android  and  iOS