SAMAVi

Information  Technology

Information  Technology

SAMAVi
▼ ‌‌ آخـرین نسـخه نرم‌افـزارهای مفـید و رایـگان
Download Free Software for Windows with 1-Click




Google


جستجو در کل اینترنت
در این سایت






Your  Information






Translation
! For Download Use The Original IP and Language







 SAMAVi Safe Web 
 SAMAVi.info %100 Safe Site







 SAMAVi QR_Code







 SAMAVi SPACEIRAN 







TeamViewer نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر کامپیوترها از راه دور از طریق وصل دو کامپیوتر و یا موبایل که این کار به آسانی با کمک شبکه اینترنت انجام می پذیرد. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" میباشد و در 2 نسخه تجاری و 1 نسخه رایگان عرضه شده است. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار با رمز‌عبور مشخص‌شده، فقط در عرض چند ثانیه رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک یا هر دو کاربر تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد.

 

 

با کمک این برنامه امکانات وسیع و انتقال فایل یعنی آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از انواع کارسازهای اتصال، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT)  براحتی عبور میکند. نحوه عملکرد این نرم افزار به اینصورت میباشد که پس از اجرای نرم افزار، به شما یک Your ID و Password  تعلق می گیرد که اگر این مشخصات را در اختیار فردی که او نیز همین نرم افزار را اجرا کرده است قرار دهید، می تواند وارد کامپیوتر شما شود و با نظارت شما اقدام به فعالیت نماید.

 

 

شما می توانید با خارج شدن از این نرم افزار، سطح دسترسی فرد مقابل را از سیستم خود  قطع کنید. با هر بار بستن و باز کردن نرم‌افزار، یک Password جدید به شما تعلق می گیرد که اگر می خواهید فرد مورد نظرتان، مجدداً وارد کامپیوتر شما شود، باید Password جدید را در اختیار وی قرار دهید. برای استفاده از این نرم افزار، لازم است سرعت اینترنت هر دو نفر مطلوب باشد و  بهتر است به هنگام ورود هیچگونه Download صورت نگیرد تا اُفت سرعت ایجاد نشود.

 


نکته قابل توجه اینکه در این نرم افزار ، تمامی رفتار هایی که فرد وارد شونده انجام می دهد توسط صاحب سیستم قابل مشاهده و کنترل است. هر کلیک و هر حرکت Mouse فرد وارد شونده ، از طرف صاحب کامپیوتر قابل مشاهده است و هر زمان که بخواهد ، می تواند کنترل را به دست گیرد و فرد وارد شونده را ، تنها با بستن نرم افزار TeamViewer از سیستم خود اخراج کند، در حالی که حمله‌های Hacker هیچ هشدار یا پیامی به قربانی نمی دهد و در سکوت کامل به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند و نیاز به هیچگونه اجازه ای ندارد و عملاً کاربر ، نمی تواند چیزی را متوجه شود. بنابراین ، تحت هیچ شرایطی ، عملکرد این نرم افزار از نوع حمله های Hacker نیست و هیچگونه خطری برای هیچ نوع کاربری ندارد و آنتی‌ویروس ها نیز با آن مشکلی ندارند. تنها مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که به شخص وارد‌شونده ، اجازه‌ی ایجاد تغییر در تنظیمات نرم افزار TeamViewer خود را ندهید. 

 

 

 

TeamViewer is a remote utility that enables you to view the desktop of another computer, and play with is as if it was your own.
Installation is not really necessary, but it is recommended.
The interface of Team Viewer is very simple to understand, even by users who have never dealt with remote utilities before.

More info (open/close)

 

 

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار TeamViewer:


- قابلیت کنترل از راه دور سیستم
- قابلیت مدیریت بانک اطلاعاتی
- نمایش دسکتاپ خود برای دیگران
- کنترل میزکار دیگران
- اتصال سریع و بدون وقفه به کامپیوتر مقصد
- عدم قطعی در ارتباط
- استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و امکان استفاده با Dial-up
- سهولت در استفاده حتی برای کاربران مبتدی
- رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده

- بی نیاز از نصب ( Portable )

- پشتیبانی از انواع نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

 

 

 

شما هم اکنون میتوانید نسخه‌های مختلف این نرم افزار  را  بصورت رایگان دریافت نمائید...